Cześć! Bardzo dużo rzeczy dzieje się teraz w moim życiu - zakup nowego komputera, wszechogarniający mnie pech oraz zbliżające się egzaminy zawodowe. Jednak nie powstrzymało mnie to przed napisaniem dla was kolejnego posta. Może i jest ubogi o jedną stylizację, ale za to starałam się o poziom tych stylizacji ^^ Również możecie zobaczyć zmianę w wyglądzie mojej doll - zmieniłam oczy które blokowały mi możliwość edycji mojej doll. I chyba wyszło mi to na lepsze :)
Tym razem buty :D Są to białe sandałki z najnowszej kolekcji PPQ. Myślę że można je użyć w wielu stylizacjach. Przybywam do was z dwoma propozycjami.
Stylizacja utrzymana w dwóch kolorach, chciałam użyć tej spódnicy i stworzyć lekką, letnią stylizację. Myślę że mój cel został osiągnięty ^^
KOMBINEZON || Original Future
SPÓDNICA || RIO
PASEK || Wild Candy
TORBA || Special Offer (VIP)
OPASKA || Nelly
Tą stylizację dobrałam kolorystycznie do moich włosów i makijażu :D Bazę stanowi biała sukienka z czarnym nadrukiem - dlatego też zdecydowałam się na dodatek w postaci czarnej torebki. Nie chciałam robić tutaj "sztucznego tłoku", myślę że futro jest wystarczającym zapychaczem górnej części stylizacji. To buty miały grać pierwsze skrzypce w dolnej partii stylizacji :)
SUKIENKA, FUTRO, TOREBKA || Callie's Picks
Jeszcze raz przepraszam za tylko dwie stylizacje, spodziewajcie się obszerniejszych postów w lipcu :)
Która stylizacja spodobała wam się najbardziej?
Życzę miłego długiego weekendu :)



Stylizacje nawet mi się podobają, a nad zakupem tych butów zastanawiam się już od dłuższego czasu. ZuZia_ZaPi
OdpowiedzUsuńBardzo fajne stylizacje. Myślałam o tych sandałkach, ale jeszcze się nie przekonałam. :D
OdpowiedzUsuńŁadne te sandałki, być może zdecyduję się na ich zakup :D
OdpowiedzUsuńMam praktycznie identyczne, tylko z Nelly.com, za 5 sd. Rzadko z nich korzystam, mimo to ty użyłaś ich świetnie. Druga stylizacja podoba mi się bardziej. :)
OdpowiedzUsuńW pierwszej pasek jest zbędny moim zdaniem. Druga świetna.
OdpowiedzUsuńNie lubię białych butów :D Bardzo ładne stylizacje. Druga jest śliczna ^^
OdpowiedzUsuńMarlenka8
Wszystkie stylizacje super, lecz nie sądzę, żeby te buty był MH XD
OdpowiedzUsuńSame buty średnio mi się podobają, ale ja po prostu nie lubię jakichkolwiek platform. Stylizacje są w porządku. :D
OdpowiedzUsuńButy są total must have'em. Ich uzycie w twoich stylizacjach jest idealne. Podoba mi sie
OdpowiedzUsuńNie używam butów za totalny must have ,ale pomomo to sądzę ,że są bardzo ładne i przydatne .Co do stylizacji bardziej spodobała mi się 2 ,świetny pomysł z połączeniem makijażu ze stylizacją wyszło znakomicie !-lovejustynalove
OdpowiedzUsuń