Konta fake, powstają najczęściej w celu... kradzieży, czy jakiegokolwiek innego oszustwa. W 50% przypadkach, teoria takich osób jest bardzo prosta: założę nowe konto o całkowicie odbiegającej nazwie, dobije kilka poziomów i... zaatakuje konto!. Przez stardoll przewinęło się już bardzo dużo takich osób, więcej o takich oszustach dowiecie się oczywiście na Error stardoll. Przedstawię Wam jeden sławny przypadek?.
Niejaka CherryDabOO, a raczej jej zawzięta drużyna!
*screen zaczerpnięty z bloga error stardoll/ lekko zmodyfikowany
Ukochana wisienka, stworzyła masę kont o zbliżonych nazwach, każde połączone wyrazem cherry. Z tego co wiem, okradała konta.
To już na tyle w pierwszej odsłonie absurdów, już za tydzień przychodzę do Was z rozszerzoną porcją fejk kont! Do zobaczenia! :*
Dziwny jakiś ten post, liczyłam na coś więcej.
OdpowiedzUsuńJakoś mam wrażenie, że ten post nie wniósł nic nowego. Opisałaś tylko, czym są fejki, a po resztę odsyłasz na Errorstardoll. Może następny post będzie lepszy...
OdpowiedzUsuńNic ciekawego
OdpowiedzUsuńObecnie najgorszy dział na blogu, sory
OdpowiedzUsuńSłabiuutki post. Liczyłam na lepszy dział :/ Może niech ktoś inny poprowadzi go?
OdpowiedzUsuńRównież uważam, że ten post to wiocha.
OdpowiedzUsuńLiczyłam na więcej...
OdpowiedzUsuńWg mnie powinnas bardziej rozwinąć post. Jak na pierwszy jest mega słabo
OdpowiedzUsuńgabrysiaslysz
Łał! Bardzo ciekawy temat ,takich konta jak te jest masa :/ Niestety powstają one coraz częściej -lovejustynalove
OdpowiedzUsuń