środa, 18 maja 2016

BAD GIRLS UNDERNEATH, LIKE THAT

Hej! Dziś dwie wersje tej stylizacji. Mi osobiście bardziej podoba się ta bez żakietu, ale stwierdziłam, że byłoby trochę pusto ;) 

OKULARY, SPODNIE- NELLY.COM// TOP- THE JETSET// TOREBKA- CHANEL TRIBUTE// BUTY- BALMAIN TRIBUTE

4 komentarze:

  1. Całość jest ładna, jednak ja zmieniłabym spodnie. Te wyglądają za bardzo, jak leginsy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja bez żakietu wygląda lepiej ale faktycznie trochę pusto. Wydaje mi się, że jakiś czarny tatuaż zmienił by to ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna luźna stylizacja-lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja! Z narzutką jest lepiej, i mniej pusto ;)

    NIKIPOTWOR

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.