niedziela, 1 maja 2016

MUST HAVE #1

Cześć! Jestem Miss_Margrise i będę tutaj prowadzić dział jakim jest Must Have. Jest to totalny debiut na blogu dot. Stardolla, także mam nadzieję że przyjmiecie mnie ciepło i nie będziecie bić zbyt mocno :)

Futerko moim zdaniem jest świetne. Może jego wykonanie nie powala ale łatwo można je wystylizować w efektowny sposób. Futerko to pochodzi z ostatniej dostawy YSL Tribute i kosztowało wtedy 32 SD.
Jako ciekawostkę powiem że zauważyłam śmieszną tendencję podczas stylizowania go - najprzyjemniej łączyło mi się ze złotymi dodatkami (co możecie zresztą zobaczyć).


Pierwszą stylizację utrzymałam w odcieniach beżu, brązu oraz bieli. Nic specjalnego jednak uważam że futerko dopełnia tą stylizację.

TOP || Pretty'n love
SPÓDNICA || It girls
WISIOR || Hot HotBuys
TOREBKA || Voile
BUTY || Basics

Następna propozycja jest z użyciem pięknego, głębokiego szmaragdu. Miałam problem z wybraniem torebki oraz naszyjnika, myślę że nie wygląda to aż tak źle. Ale pomysł ogólnie ma potencjał!

SUKIENKA || Nelly
TOREBKA || Callie's Picks
BUTY || Callie's Picks
OKULARY || It girls
NASZYJNIK || Callie's Picks

 Ostatnia moja propozycja - głęboka czerwień. Sparowałam taki komplecik - wygląda prześlicznie moim zdaniem, jak sukienka. Do tego schowałam taki długi naszyjnik pod włosami, wygląda jak część sukienki :) Niestety buty... no cóż nie miałam lepszego pomysłu.

BLUZKA || Fallen Angel
SPÓDNICA || Special Offer
BUTY || Young Hollywood
NASZYJNIK || The JetSet
KOPERTÓWKA || PPQ

Mam nadzieję że nie było zbyt tragicznie jak na pierwszy raz. Która stylizacja najbardziej przypadła wam do gustu? Co chcielibyście ujrzeć w następnym Must Have?

10 komentarzy:

  1. Mam te futerko, jednak nie uważam go za musthave. Po prostu ciężko mi się je stylizuję. :/ Stylizację są w porządku. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Futerko rzeczywiście dobrze pasuje do złota, jednak stylizacje średnio mi się podobają i nie jest dla mnie MH. Gdybym miała wybrać najlepszą, to chyba byłaby to trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja ok, ogolnie brzydko wyglada to cale logo a i stylki sa przeciętne :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uważam futro jest must have artykułem. Są o wiele lepsze. Stylizacje fajne, lubię tą drugą, bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię futer ;)
    Druga stylizacja do mnie przemawia :D Jest śliczna :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, że te futerko to must have. Ja swoje nabyłam za 11sd w bazarze. Stylizacje sa bardzo fajne, najlepsza ostatnia. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  7. Futro średnie. Stylizacje dupy nie urywają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Futro jest nawet fajne, ale nie jest must have'em. Stylizacje nie podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. Super futerko, niestety nie mam go ;///

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja pierwsza najbardziej mi się podoba ! Jest świetna ! Futerko t totalnu mh ,jednak było one dostępne tylko dla ss ,dlatego go nie posiadam -lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.