Trochę taki zwyklak. :/
Oczywiscie ze wiekszosc moich stylizacji jest 'zwykla'. Jak juz pisalam, ubieram dollke tak, jak ja bym sie ubrala :P Nie kombinuje z wzorami i dziwnymi sukienkami czy spodniami :P
Jak dla mnie za dużo jeansu.
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.
Trochę taki zwyklak. :/
OdpowiedzUsuńOczywiscie ze wiekszosc moich stylizacji jest 'zwykla'. Jak juz pisalam, ubieram dollke tak, jak ja bym sie ubrala :P Nie kombinuje z wzorami i dziwnymi sukienkami czy spodniami :P
UsuńJak dla mnie za dużo jeansu.
OdpowiedzUsuń